اخبار روزانه

جنجال جدید جواد خیابانی؛ خواندن سخنان لوچانو اسپالتی به زبان ایتالیایی روی آنتن!+ فیلم

به گزارش سایت طلا، ترجمه‌ درگیری لفظی میان اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا و خبرنگار رسانه ایتالیا به روایت جواد خیابانی سوژه رسانه ها شد.

جواد خیابانی تا به حال به عنوان خبرنگار به المپیک سیدنی و آتن و پارالمپیک پکن، لندن و ریو دو ژانیرو و جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطراعزام شده‌است. او در زلزله کرمانشاه کمک‌های فراوانی را جمع‌آوری کرده و به آنجا برد.

زندگی شخصی

جواد خیابانی پنجمین فرزند از میان خانواده‌ای با اصالت آذری با هشت فرزند است. پدر او انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود. او تا ۶ سالگی مقیم کرج بود تا اینکه در سال ۱۳۵۱ به تهران آمد و شاگرد اول کل دبستان‌های منطقه ۱۰ آموزش و پرورش تهران شد. او در آزمون کنکور استعدادهای درخشان شرکت کرد و قبول شد اما به خاطر محدودیت‌های مالی نتوانست ثبت نام کند.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
برای مشاهده مقالات بیشتر از صدای روزانه دیدن فرمائید.

jonasmps

یونس ثابت هستم، با 7 سال سابقه در عرصه سئو و تولید محتوا. با راه‌اندازی سایت خبرخوان خود، سعی در ارائه محتوایی ارزشمند دارم که مخاطبان را به سمت دانش و اطلاعات جدید بکشاند و از اخبار روز ایران و جهان آگاه سازد. پیوسته در حال یادگیری و به‌روزرسانی و تلاش می‌کنم تا با ارائه محتوایی به‌روز و متنوع، تجربه‌ی بهتری برای کاربران فراهم کنم. با من همراه باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *