اخبار روزانه

زمان برگزاری چهاردهمین حراج انواع سکه اعلام شد + شرایط

به گزارش سایت طلا،چهاردهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد. این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می شود و دارایی موضوع چهاردهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

متقاضیان توجه داشته باشند که در هر سفارش خود از انواع سکه، صرفاً می‌توانند یک سفارش فعال داشته باشند؛ به این معنی که متقاضیان برای ثبت سفارش خرید هر نوع قطعه سکه، فقط یکبار می توانند تعیین قیمت و تعیین تعداد سکه را انجام دهید.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
برای مشاهده مقالات بیشتر از صدای روزانه دیدن فرمائید.

jonasmps

یونس ثابت هستم، با 7 سال سابقه در عرصه سئو و تولید محتوا. با راه‌اندازی سایت خبرخوان خود، سعی در ارائه محتوایی ارزشمند دارم که مخاطبان را به سمت دانش و اطلاعات جدید بکشاند و از اخبار روز ایران و جهان آگاه سازد. پیوسته در حال یادگیری و به‌روزرسانی و تلاش می‌کنم تا با ارائه محتوایی به‌روز و متنوع، تجربه‌ی بهتری برای کاربران فراهم کنم. با من همراه باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *