اخبار روزانه

سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد

به گزارش منیبان، مقصود سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی در مسیرهای مختلف تعیین و در سایت هر شرکت هواپیمایی بارگذاری شده است.

وی افزود: به طور میانگین قیمت بلیت پرواز‌ها بین یک میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده و تمامی قیمت‌ها در سایت شرکت‌های هواپیمایی قرار گرفته که بعد از قطعی شدن در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار می‌گیرد.

او بیان کرد: توصیه می‌شود که مسافران حتما بلیت پرواز‌ها را از سایت شرکت‌های هواپیمایی خریداری کنند و با مراجعه به سایت شرکت هواپیمائی مورد نظر از قیمت بلیت در مسیر‌های پروازی آن مطلع شوند.

سامانی گفت: در صورتی که مسافری بلیت را با قیمت بالاتر از قیمت مندرج در سایت شرکت خریداری کند تصویر بلیت را به ایمیل info@aira.ir ارسال کنند.

برای مشاهده مقالات بیشتر از صدای روزانه دیدن فرمائید.

jonasmps

یونس ثابت هستم، با 7 سال سابقه در عرصه سئو و تولید محتوا. با راه‌اندازی سایت خبرخوان خود، سعی در ارائه محتوایی ارزشمند دارم که مخاطبان را به سمت دانش و اطلاعات جدید بکشاند و از اخبار روز ایران و جهان آگاه سازد. پیوسته در حال یادگیری و به‌روزرسانی و تلاش می‌کنم تا با ارائه محتوایی به‌روز و متنوع، تجربه‌ی بهتری برای کاربران فراهم کنم. با من همراه باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *