اخبار روزانه

آیفون ۱۲ پرو چند؟ + قیمت جدید انواع موبایل در ایران

اگر قصد خرید تلفن همراه دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت گوشی‌های اقتصادی و پرفروش در بازار بپردازیم.

در بازار امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، گوشی آیفوت ۱۲ پرو با پارت نامبر ZD/A و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت، به قیمت ۵۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همین مدل گوشی آیفون اما با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت، ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

ارزان‌ترین گوشی آیفون ۱۳ در سایت‌های اینترنتی، ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

امروز گوشی سامسونگ گلکسی مدل A۵۴ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، ۱۸ میلیون و۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، مدل پرفروش گلکسی A۳۴ نیز با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت، ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

برای خرید یک گوشی معمولی از برند شیائومی باید بودجه‌ای حدود ۸ الی ۱۰ میلیون تومان داشته باشید. به طور مثال، مدل شیائومی ردمی نوت ۱۲ اس با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت رم ۸ گیگابایت، هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

برای اطلاع از قیمت انواع مدل گوشی شیائومی، سامسونگ و آیفون در بازار آنلاین جدولی را که در ادامه آماده کرده‌ایم بخوانید.

*توجه داشته باشید که قیمت‌های ذکر شده از سایت‌های فروش اینترنتی برداشته شده است.*

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
منبع خبر: طلا

jonasmps

یونس ثابت هستم، با 7 سال سابقه در عرصه سئو و تولید محتوا. با راه‌اندازی سایت خبرخوان خود، سعی در ارائه محتوایی ارزشمند دارم که مخاطبان را به سمت دانش و اطلاعات جدید بکشاند و از اخبار روز ایران و جهان آگاه سازد. پیوسته در حال یادگیری و به‌روزرسانی و تلاش می‌کنم تا با ارائه محتوایی به‌روز و متنوع، تجربه‌ی بهتری برای کاربران فراهم کنم. با من همراه باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *