اخبار روزانه

استقلال صدرنشینی را در شمال جا گذاشت! / فریب نتیجه نیمه اول پرسپولیس را خوردند

    به گزارش منیبان ؛ استقلال برابر نساجی، نرخ امیدِ گل 28. را ثبت کرد که عدد بسیار ضعیفی محسوب می‌شود.

    استقلال در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر برابر نساجی قرار گرفت و در دیداری که بیش از هر زمان دیگری به برد نیاز داشت، با تساوی صفر-صفر متوقف شد تا پرسپولیس به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم تکیه بزند.

    استقلال مثل دیدارهای گذشته خوب شروع کرد اما بد ادامه داد. در دقایق ابتدایی بازی شاهد پرس سنگین آبی‌ها روی دروازه نساجی بودیم و شاگردان ساکت الهامی قادر نبودند توپ را از خط دفاعی به خطوط بالاتر انتقال بدهند اما رفته‌رفته پرس استقلال افت کرد و کار برای نساجی راحت‌تر شد. جلال‌الدین ماشاریپوف در ترکیب استقلال بسیار محدود شده و نمی‌تواند از خلاقیت فردی خود استفاده کند، عقب بازی کردن او در ترکیب آبی‌ها باعث شده تا شاگردان جواد نکونام نتوانند موقعیت‌های زیادی روی دروازه رقبا خلق کنند و استقلال در این بازی از همین موضوع ضربه خورد.

    برخی اعتقاد دارند استقلال گول نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان را خورد اما کافی بود آبی‌ها در این دیدار پیروز شوند تا در صورت شکست پرسپولیس، فاصله خود را با این تیم زیاد کنند. خط حمله استقلال زهرکافی را ندارد و تیمی که قصد قهرمانی دارد، نباید در هفته‌های آخر امتیاز بدهد. کافی است نگاهی به آمار تهاجمی استقلال داشته باشید، شاگردان جواد نکونام طبق آمار سایت متریکا، در این دیدار نرخ امیدِ گل 28. را ثبت کرده‌اند که عدد ضعیفی محسوب می‌شود.

    استقلال در دیدار با نساجی باز هم در کارهای دفاعی بی‌نقص بود اما عقب بازی کردن این تیم باعث شده تا تیم حریف صرفا با تمرکز روی توپ‌های هوایی، بتواند استقلال را دچار مشکل کند. استقلال در این بازی جز چند سانتر و کرنر کار دیگری انجام نداد و نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل هم نمی‌توانست به دست بیاورد.

    jonasmps

    یونس ثابت هستم، با 7 سال سابقه در عرصه سئو و تولید محتوا. با راه‌اندازی سایت خبرخوان خود، سعی در ارائه محتوایی ارزشمند دارم که مخاطبان را به سمت دانش و اطلاعات جدید بکشاند و از اخبار روز ایران و جهان آگاه سازد. پیوسته در حال یادگیری و به‌روزرسانی و تلاش می‌کنم تا با ارائه محتوایی به‌روز و متنوع، تجربه‌ی بهتری برای کاربران فراهم کنم. با من همراه باشید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *