اخبار روزانه

اینکه کسی بگوید مشکلات کشور یک شبه قابل حل بوده، اشتباه محض است

    به گزارش منیبان، فداحسین مالکی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش، اظهار کرد: معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

    وی ادامه داد: اولین توجه من به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده که با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم و دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان برای رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم.

    داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشورهای همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم.

    مالکی تاکید کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل‌حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد.

    وی افزود: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رئیسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد.

    jonasmps

    یونس ثابت هستم، با 7 سال سابقه در عرصه سئو و تولید محتوا. با راه‌اندازی سایت خبرخوان خود، سعی در ارائه محتوایی ارزشمند دارم که مخاطبان را به سمت دانش و اطلاعات جدید بکشاند و از اخبار روز ایران و جهان آگاه سازد. پیوسته در حال یادگیری و به‌روزرسانی و تلاش می‌کنم تا با ارائه محتوایی به‌روز و متنوع، تجربه‌ی بهتری برای کاربران فراهم کنم. با من همراه باشید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *