اخبار روزانه

واردات محصولات آرایشی آزاد شد

به گزارش سایت طلا،پس از 6 سال از سیاست ممنوعیت واردات محصولات آرایشی و بهداشتی و اشباع بازار از محصولات فیک، تقلبی و قاچاق بالاخره فرودین سال جاری موضوع رفع ممنوعیت واردات محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت بالک ابلاغ شد. خبر ابلاغ واردات بالک را عصر روز گذشته( 29 خرداد 1403 ) احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت سیزدهم اعلام کرد.

وزیر اقتصاد در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: طبق ابلاغ رئیس سازمان توسعه تجارت در تاریخ 25 فروردین 1403 رفع ممنوعیت واردات محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت بالک که مورد تفاهم تمامی انجمن‌ها بوده است ابلاغ شده است.

البته نماینده بخش خصوصی اعلام کرد این مصوبه اجرا نشده و در سامانه جامع تجارت نیز نمی‌توان ثبت سفارش کرد؛ این موضوع توسط انجمن مربوطه پیگیری می‌شود.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
منبع خبر: طلا

jonasmps

یونس ثابت هستم، با 7 سال سابقه در عرصه سئو و تولید محتوا. با راه‌اندازی سایت خبرخوان خود، سعی در ارائه محتوایی ارزشمند دارم که مخاطبان را به سمت دانش و اطلاعات جدید بکشاند و از اخبار روز ایران و جهان آگاه سازد. پیوسته در حال یادگیری و به‌روزرسانی و تلاش می‌کنم تا با ارائه محتوایی به‌روز و متنوع، تجربه‌ی بهتری برای کاربران فراهم کنم. با من همراه باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *